
برنامه پخش زنده app Periscope از فيس بوك رقيب خود پيروي ميكند , يك ويژگي را تست ميكند تا به كاربران اجازه دهد براي هميشه برنامههاي خود را در تلاش براي جذب brands بيشتر ذخيره كنند و خبر advertisers.The در Periscope ( البته ) در اواخر on كه يك كاربر نياز دارد انجام دهد , " # Save " در هر جايي در عنوان پخش آنها قرار داده ميشود . , Beykpour , مدير عامل شركت Periscope در يك برنامه زنده ديگر از CNBC گفت : " اين به اين معني است كه اين پخش براي هميشه باقي ميماند , شما هميشه ميتوانيد آن را حذف كنيد " . Beykpour اضافه كرد كه اين شركت " به طور فعال در حال ايجاد پشتيباني براي كنترل چگونگي توقف پخش برنامه تان در " Periscope " و كار بر روي يك " راهحل كامل " براي دادن گزينههاي كاربر قبل و بعد از پخش است . اين موارد را مي توان در آينده نزديك " پيشبيني كرد . توانايي ذخيره و نگهداري جريان زنده زنده يكي از ويژگيهاي خدمات جاري در حال جاري سازي است . تحليلگران ميگويند كه اين ويژگي ميتواند به Periscope كمك كند تا تبليغ كنندگان را جذب كنند چرا كه به نظر ميرسد بر روي پلت فرم سفارش ميكند و براي شركت در زمينه كار با برندها و تبليغ كنندگان براي monetization مهم است . " جك كنت " , يك تحليلگر ارشد تلفن همراه در IHS , به سي ان ان گفت : " ممكن است برخي از زمان محدودي در دسترس باشند " . " جك كنت " ,
منبع