
نيويورك - ناظر كل بانك در اداره وزارت دارايي در اداره وزارت خزانهداري اعلام كرد كه قانون گذار بانك بزرگ nation's خودش را براي عدم رسيدگي به مشكلات موجود در ولز فارگو در اوايل ۲۰۱۰ سرزنش ميكند و با مديران اجرايي ملاقات كردهاست اما از تحقيق بيشتر خودداري كردهاست. پس از اينكه كاركنان تلاش كردند تا اهداف فروش را برآورده كنند, بازرس كل office's در عذرخواهي report.We گفت: " پس از اينكه بانك و OCC مشكلات مهمي را با … اقدامات فروش شناسايي كردند, اين ويديو به موقع و موثر رسيدگي نشد." دو نفر از مديران ولز فارگو مجبور شدند ۷۵ ميليون دلار ديگر در payApril ۱۱, 201702: ۲۹ به اين دليل توضيح دهند كه چرا رفتار Fargo's ولز سالها ادامه داشتهاست و توسط مقامات ناديده گرفته شدهاست, تا زماني كه Los Angeles Times از مشكلات فروش در بانك كاليفرنياي جنوبي پرده برداشت. يك ارزيابي عميق كه هفته گذشته توسط هياتمديره بانك San Francisco منتشر شد نيز گفت كه مشكلات زيادي براي گزارش Sales وجود دارد: ولز فارگو, اجرايي مسيول عمليات بانكي مصرف كنندگان ولز با Carrie Tolstedt, مدير اجرايي عمليات بانكي مصرف كنندگان ولز, ملاقات كردند تا در مورد حدود ۷۰۰ بيت فعال در رابطه با فعاليتهاي فروش تهاجمي bank's بحث و تبادل نظر كنند. Tolstedt در آن زمان به تنظيم كنندگان گفت كه تعداد زيادي از شكايتها به خاطر ولز فارگو با فرهنگي است كه " شكايات معتبري را تشويق ميكند كه بعداً مورد بررسي قرار ميگيرند و به طور مناسب مورد بررسي قرار ميگيرند ". همچنين به خطراتي كه ممكن است از جبران خسارت ناشي از جبران خسارت وارد آيد, نگاه نميكند.
ograms مانند كساني كه در Wells.The امتحان كنندگان OCC حداقل تا سال 2014 هيچ اقدامي عليه Wells Fargo انجام ندادند, طبق گزارش, كه ماه ها پس از انتشار لس آنجلس تايمز تحقيقات خود در اواخر سال 2013 بود. سرانجام OCC, همراه با مقامات ديگر, ولز فارگو را مورد تحقيق قرار داد و در ماه سپتامبر 185 ميليون دلار جريمه شد. كنترل كننده ارز توماس كوري دستور داده بود كه تحقيقات داخلي در مورد رسيدگي آژانس از ولز فارگو را اندك پس از جريمه شدن بانك انجام دهد. اين گزارش نتيجه است. ولز فارگو در محافل بانكي به عنوان داشتن فرهنگ فروش بسيار تهاجمي شناخته شده بود ، و مديران آن "نسبت فروش متقابل" يا تعداد حساب ها يا ساير خدمات مشتري Wells Fargo را برجسته كردند. بانك. ولز در هر خانه هشت نفر هدف داشت, در حالي كه اكثر بانك هاي بزرگ قصد دارند دو تا سه مشتري داشته باشند. اظهار داشت: ولز فارگو براي تسويه حساب هاي جعلي 110 ميليون دلار پرداخت مي كند. گزارش بازرس كل خاطرنشان مي كند كه امتحان كنندگان OCC از برنامه فروش مشهور "رفتن به Gr-Eight" Wells آگاه بودند. , اما دوباره, اقدامي نكرد."ما از هيچ گونه ارزيابي اي در مورد خطرات و كنترل هاي مرتبط با هدف شركت ها براي فروش متقابل هشت محصول در هر خانواده آگاه نيستيم,"امتحان OCC در سال 2010 نوشتند, مطابق گزارش. ارزيابي توسط هيئت مديره بانك گفت كه مشكلات حداقل 15 سال به طول مي انجامد — اما مديران تا زماني كه از كنترل خارج نشود ، علاقه چنداني به رسيدگي به اين موضوع ندارند. هيئت مديره ميليون ها دلار از تولستد و مدير عامل سابق جان استامپف بازپرداخت كرده است و مي گويد سالها پاي خود را كشيدند. گزارش OCC همچنين نشان مي دهد كه هيئت مديره از اوايل سال 2005 از برخي از شيوه هاي فروش آگاه بوده است. تولستد در ماه ژوئن از ولز فارگو بازنشسته شد. گزارش هيئت مديره بيشترين تقصير را براي شيوه هاي فروش سمي ولز در پاي او و استامپف قرار داده است. تولستد ادعاهاي هيئت مديره را رد كرده است. از اين رسوايي ، ولز از اهداف فروش خود خلاص شد و نحوه بازسازي آن را بازسازي كرد
به كارمندان مي پردازد تا كمتر روي باز كردن حساب هاي چك و بيشتر در مورد نحوه استفاده از اين حساب هاي بانكي تمركز كنند. اين بانك همچنين از مراجعه به شعب خود به عنوان "فروشگاه ها" متوقف شد."اين بانك هنوز با تحقيقات ديگر مقامات ايالتي و فدرال روبرو است. اين بانك همچنين در ميان فشار براي خلاص شدن از هيئت مديره شركت ، هفته آينده در جلسه سالانه خود با سهامداران عصباني روبرو خواهد شد.
منبع